Direktlänk till inlägg 2 januari 2012

2012!!

Av fiapuh - 2 januari 2012 23:12

Jisses vad man är glad att Jul och Nyår är över för detta året alltså! Men det har varit de bästa dagarna ändå. Fick de bästa julklapparna av pojkvän och familj, fick bästa presenterna med särskilt ett vackert halsband av min Sötnos. Alla vet ju att vägen till en flickas hjärta är att ge henne de rätta smyckena haha.   


Nyår spenderades hos älskling med hans familj och det var så vackert att stå där och kolla på fyrverkerierna och så smällde vi också egna såklart! Tände en också haha stolt!!   


Så. då var det 2012.. Undergångsåret.. möjligheternas år och ja allt vad det kallas. Jag hade en massa olika löften jag ville inför i mitten av 2011 men jag klarade av dom alla innan 2012 började, Ville sluta röka: check, ville brja träna: check osv..

 Så hitills har jag bara två nya löften. Fortsätta med min träning och kankse ge ännu mer då jag blir väldigt glad av att träna, och så vill jag umgås mer med mina vänner. Blev alltför många inne helger nu på slutet. 


Nej 2011 var verkligen inte mitt år. Fick gå igenom ett rent helvete med mig själv för att uppnå bra självbefinnade och jag kämpar vidare mot mina mål om bra mående.  Jag hamnade i många konflikter. Ja allt möjligt hände. 

Men nu känns det mer som att allt går uppåt och framåt än neråt och bakåt. Sjukt härligt med den där positiva känslan av att lyckas! 

 Har haft en lugn start på det nya året med att äta popcorn och glo film två dagar i rad. Så imorgon börjar allvaret! Träning, träning & träning! MEN man får inte glömma sina soffdagar så man ska ligga och inte göra något alls och unna sig något godare.


Ha en härlig start på erat 2012 människor !

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av fiapuh - 11 januari 2016 14:04

Längesedan jag var här inne nu. Men de är skitsamma ingen läser den här bloggen ändå :D Träna när man är sjuk?  Hur dåligt är det att vara ute och springa när man har feber? Undran o undran. Jag tror jag kommer chansa och springa en runda iaf!  ...

Av fiapuh - 19 januari 2012 19:21

Kommer byta så jag bloggar från improve me .se ist!    Är sån att jag tröttnar och när jag gör det vill jag byta helt enkelt :) Finns nu på improveme.se/jozefins   Fick ta ett z för josefins fanns reda xD    Vem vet kankse kommer tillbaka...

Av fiapuh - 13 januari 2012 12:19

Av fiapuh - 12 januari 2012 19:28

En låt som passar in bra med inlägget!

Av fiapuh - 12 januari 2012 18:55

Förstår inte varför ungdommar vill växa upp så snabbt.     vad är det med det "vuxna" livet som är så lockande ? Är det pengarna, att man "lämnat boet" eller är det att man har mer eget ansvar. De flesta vill ha mer ansvar.    Det är därför v...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4
5
6
7
8
9
10 11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards