Alla inlägg under november 2011

Av fiapuh - 30 november 2011 08:27

Haha man skriver om att man bara har en läsare och det måste varigt intressant för woops så hade man fler haha! 


Människor är bra lustiga.. Men det är ju i och för sig djur med :)  Sitter och kollar på youtube clip där hästar löper amok med eller utan ryttare haha! Oftast så börjar dom med ryttare på och avlsutar med ingen alls haha ! Ganska roligt att titta på faktiskt. Älskar att kolla när hästarna blir galna vet inte varför men jag tycker det ser så roligt ut   hhöhö denna tex! 


Haha så jävla konstig häst xD aja ska kolla vidare nu börjar ju ändå inte förän om en timme så :)  

Av fiapuh - 29 november 2011 09:23

Jag har ju praktiskt taget gett upp det här med bloggande eftersom jag inte har så mycket roligt att skriva om. Det jag har ätit är ju inte precis mega intressant om man inte heter Kissie xD Har haft några funderingar på att kankse göra en bildblogg eller skriva om framsteg inom min ridning, tillexempel jag vann tävlingen i söndags! Kändes as bra! Men jaja, även om jag inte skriver något utav

värde så märker jag att så gott som varje dag har jag ändå en som går in och läser denna tråkiga lilla blogg? Känns coolt  

  

-nä men om man skulle göra något konstruktivt kanske.. kanske ta reda på vad konstruktivt betyder.. hade varit kul att vara en levande ordbok man hade ju alltid haft svar på tal lixom!

- du din jäkla råtta!

- Jasså?? Men du är natriumfosfater och lika oduglig som en förkylningsbakteries kromosomer HA!

Hade det funkat tror ni? hmm.. det här får bli en funderare jag kanske har kommit på en ny uppfinning..


Ordbokshjärnan! När du inte vill att folk ska veta om du förolämpar dom eller bara hittar på ord!


Ja något i den stilen hade gått..  


Av fiapuh - 23 november 2011 08:11

Vi håller på att läsa om konspirationer i skolan och det är faktiskt ganska intressant att se människor förvränga sanningen med "fakta" dom säger att dom hittat och "bevis". 


Jag läste ett häfte som hette " Tid för konspirationer". Där sa dom att människor aldrig nöjer sig med slumpen. I alla fall inte när det kommer till högt uppburna och rika människor, Dom behöver något " respektabelt".  Och så tror jag med att det är lite om vad som blir mer och mer intressant? Tex: En rik välbärgad familj blev mördade och det började genast spekuleras om kriminella proffs och lönnmördare.

 

Sen när polisen fann den skyldige så visade det sig att det var en luffare som råkat hamna där bara. Men det nöjde sig inte människorna med och tillochmed efter luffaren hägning så fortsatte ryktena.

 

Jag tycker inte man kan skylla på att man vill ge någon en " respektabel" förklaring till någons död för den döda personen är jag ganska säker på inte bryr sig? Tror inte han uppstår och säger- Jag vägrar dö igen sålänge det inte är en lönnmördare, maffiaboss eller avundsjuk älskare som gör det! så det så!


Troligt? nae inte speciellt mycket eller hur.. 

Av fiapuh - 11 november 2011 17:06

Hallå alla glada och ni andra med såklart! 


Ikväll blir en lugn kväll hos Nicce picce och så blir det godis   Imorgon blir det rida med kompisen på dumipannanhästen och så ska jag börja träna igen nu äntligen wii! Går fortfarande på medicin men när helgen är över så är medicineringen över och då jävlar! Ska köra förbränning på max! Och såklart muskler med   Kommer bli skönt att kunna gå ut och springa av sig igen känner att det behövs! Har verkligen saknat träningen! 


Aja ikväll är det varken träning eller fetträdsla som ska vara i tanken för ikväll är det laddat med chips cola och choklad!!


Ha det fint :)!  

Av fiapuh - 11 november 2011 10:06

har inte orkat skriva på ett tag så kommer komma igång igen mer suxesivt när jag har ngt kul att skriva om med! Ha de bra hörni :) 

Av fiapuh - 2 november 2011 10:44

Idag är sista dagen nu hos min pappa, ikväll klockan sex kommer vi att ta tåget hem igen och sen är vi framme 22.50! 


Kommer sakna Stockholm, jag blir lugn här på ett helt annat sätt   


Men men kommer upp näst nästa helg igen för att fira Lollo på hennes 20-årsdag och sen kommer jag upp igen till pappa och firar julafton här uppe   



Så på dagordningen står det bara packa så det är klart att åka när pappa kommer för att hämta oss. 


Jag har börjat fantisenera om saker jag vill göra denna sommaren med. Lite tidigt kanske men jag gillar att tänka och drömma om saker som det är ett tag till. Så klart är ju studenten inplanerad! 


Jag hade gärna åkt till Gotland igen! Det var superhärligt och fanns så mycket olika saker att göra. Och världens godaste pizzor!! Och stranden sen ÅH den var inte att leka med haha! Men sen hade jag också gärna velat åka utomlands till ett fest ställe med mina vänner   


Nu till jul är det ända som är inplanerat att jag ska vara i Sthlm på julafton, hemma på min födelsedag & förhoppningsvis hos pojkvännen på nyår   Sen hoppas jag såklart med att man finner ett tillfälle att festa, var så länge sen jag gjorde de! Men sist så blev jag tvungen att hjälpa till hemma.. ( vi bygger om) Sen har det bara inte dykt upp så mycket mer, dom flesta man känner är 18 nu så dom drar ju ut. 

Aja det är bara ett år och en månad kvar sen är jag också 18! Haha lite klen tröst men det kommer gå snabbare än man tror      

Av fiapuh - 1 november 2011 19:18

Hallå allihopa!


Tänkte bara sponsra kära oriflame lite! 


Jag säljer för oriflame och tro mig dom har verkligen allt! 

Från naglar till hår.

Från smink till anisktsrengöring.


Nu är det såhär att alla kan ju faktiskt beställa man måste inte vänta på att jag ska komma valsandes med en katalog! 


Går ni in på hemsidan( www.oriflame.se)  så ser ni vad deras utbud ligger på och deras priser.

Men sen behöver ni bara skicka Artikelnummret, antalet & pris till Lawiioo@hotmail.com Så lägger jag in eran beställning på ett kick! 

Svårare än så är det inte att få tag på bra grejer  


Här kommer lite av mina personliga rekommendationer :)


          Allt är från oriflame och allting är av högkvalitet :)! hoppas ni hör av er!    

Av fiapuh - 1 november 2011 16:44

Sådär ja då har man slängt iväg beställningarna för Oriflame 


Beställde även lite till mig själv   Lite sminkpenslar och startpaket för säljare med prover och olika nyanser   

Ska bli kul när allting kommer och man kan börja tjäna pengar! Hihi ^^



Har haft en jätte rolig dag med Lollo idag och kommer verkligen sakna ihjäl henne! Men snart ses vi! Några i min klass håller på att planera en tjejmiddag med så verkar som jag kommer att ha fullt upp när jag kommer hem haha   Aja ska fortsätta ta det lugnt så skriver jag kanske något mer intressant senare   Haha ha de          

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< November 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards