Alla inlägg under december 2011

Av fiapuh - 28 december 2011 00:02





  Vet att det varit lite surt med skrivandet nu ett tag men ska ta igen det lite nu hade jag tänkt! Men god jul på alla i efterskott iaf    


Nyss hemkommen från Stockholm iaf, firade min jul hos pappa i år för första gången. Var väldigt mysigt och det blev mycket shopping så det är en glad Fia som nu sitter hemma i Skåneland. Blev mest nya grejer till hästen .. hehe oj! Rea är Rea inga lagar gäller då! Plus att pojkvännen sa att jag inte skulle köpa något till mig själv ^^ Men idag blev det bara strumor, deo och hårfärg som köptes!


Men på tåget hem i alla fall satt det en gubbe vänd mot mig och kollade på mig hela tiden.. Det darrade i hela kroppen på mig och jag såg i ögonvrån hur kan konstant kollade.. Jag smsade mamma och sa att hon fick möta mig där tåget stannar så jag inte var ensam! Var sjukt läskigt.. Han hade axellångt hår och en del uppsatt i toffs med plus att han såg så sjukt läskig ut. Klädde sig som mördaren i filmen flickan från ovan eller vad den heter.. 


På tal om filmer! Julfilmen för i år blir.. Damdaradam!! 


A Christmas Carol!

   


Lärorik, underhållande och väldigt skum. En mysig film att titta på. Och så finns den ju i


många olika versinoner. 


Nyår snart med jue. Börjat tänka på era nyårslöften än? Jag har gjort det iaf men dom säger jag inte än hihi.. Trevlig kväll på er allihopa !  

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards